.

.

söndag 20 februari 2011

Mother & son

Mina barn undrar varför vi måste ha så gammalmodiga möbler här hemma man skäms ju..dom menar bla det helt underbara köksbordet vi har som är i mitt tycke
från 1800-talet med lite halvvinda breda plank och lite fläckar här och var någon spricka osv


till det har vi lite udda Leksandsstolar vita och några halvgula med mycket trä framme

Charmigt..men smaken är ju naturligtvis som baken så idag har vi vart på Ikea och handlat bla denna byrå/förvaringsmöbel till sonen han är 15 och det är mer i hans smak (jag gillar åxå)

Väldigt snygga lådor tycker jag...


Lite lampor och annat smått o gott blev det och lite vår åxå iform av tulpaner som jag satt
i en halvrostig bulig mjölkkanna...vackert..

Nog om vårt..återkommer imorgon med lite möbler från butiken.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar