.

.

måndag 13 februari 2012

Utlottning!

Utlottningen gäller den här läckra klockan i antik "silver" look med flätat band. Levereras i en liten smyckespåse.


Reglerna är som vanligt...

För att vara med lämna en kommentar till inlägget och lotten blir din..
Eller lämna en kommentar och länka till det här utlottningen i din blogg =2 lotter
Eller lämna en kommentar och länka + bli följare =3 lotter
Du som inte har en blogg kan givetvis också vara med, kommentera och välj anonym =1 lott.

Utlottningen pågår tom Torsdag 24/2... Vinnaren presenteras på fredag morgon!!


Lycka Till!

33 kommentarer:

  1. Klart jag vill vara med på utlottningen, klockan är jättefin. Kul att vara in på din blogg och in i din affär och titta på alla underbara ting som du har.

    Ha en bra dag
    Hälsningar Ulrika i Gustafs

    SvaraRadera
  2. Självklart vill jag vara med, jag länkar o är följare. 3 lotter då. Jättefin klocka. Ha det gott. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Är gärna med.

    Följer dej sedan tidigare :)

    Ha en fin dag !

    johanssonlina84@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med, läser din sida och får massor av insperation.

    Hälsning Anna

    SvaraRadera
  5. alltid lika trevligt att titta in på din blogg,meeen idag va det extra trevligt.jag kniper 1 lott o hoppas på tur. annelie.pesa.persson@telia.com mvh anneli från smedjebacken

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med på utlottningen.
    Hälsningar Christina

    SvaraRadera
  7. Jättefin klocka! Jag måste vara med :)

    Jag länkar på min blogg:
    http://cassitipsar.blogg.se/2012/february/en-fin-klocka-24-feb.html

    Och så är jag nu följare!

    Kram Cassandra
    canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med och tävlar om den vackra klockan.
    Har länkat i vänstra marginalen på min blogg.
    Jag följer din blogg på Bloglovin' sedan tidigare.

    SvaraRadera
  9. Vill gärna vara med på utlottningen av den fina klockan. Hoppas på tur!
    margru@hotmail.se

    SvaraRadera
  10. Jag är med :D
    Håller tummarna
    citruzz90@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag vill också vara med på utlottningen av den härliga klockan! Tack för all fin inspiration som den här bloggen skänker =)

    kristinkarlsson82@yahoo.se

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med,och tar en lott,tack!
    Hoppas på tur!

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  13. Blogg har jag ingen, men jag är följare, så borde bli 2 lotter? :-)

    Ha en fin alla hjärtans dag

    Paul

    anxiey_@hotmail.se

    SvaraRadera
  14. Klart man vill vara med. Hoppas på tur.

    //Ann-Louise

    annlo62@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Den klockan vill jag ha. Passar mej perfekt..Hoppas nu på tur och tredje gången gillt. Kram/ Annelie A.

    SvaraRadera
  16. Jag vill gärna vara med och tävla! Så fin klocka.
    /Emma S

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med och tävlar om den fina klockan!

    //Sandra.D

    SvaraRadera
  18. Hejsan!
    Så himla fin den är! Så jag vill gärna vara med på utlottningen...
    1 lott dock, ingen egen blogg.
    Hoppas på tur...
    Ha det så gott önskar Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag vill vara med. Jag är glad att jag hittade din plogg.
    / Kaisa

    SvaraRadera
  20. Hej! vilken fin blogg ;) jag länkar o följer så tre lotter tack.kram Jessica

    SvaraRadera
  21. Så vacker den är! Vill gärna ha en lott :-)

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Jag vill vara med och tävla om denna vackra klocka! :) jag har dock ingen egen blogg.
    Verkligen älskar dina vackra möbler! Är från Halland men är i Dalarna och hälsar på svärföräldrarna över helgen! Vill gärna komma och titta på möblerna! Svårt att hitta liknande i Halland!
    Med vänlig hälsning, Lina.

    SvaraRadera
  23. 1. Jag är gärna med och provar lyckan med 3st lotter <3 :)

    2. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/february/utkast-feb-18-2012.html

    3. Följer dig pà bloglovin som nr 29

    Hàller tummarna för denna fina vinst
    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Vilken härlig blogg du har. Den klockan var ju jätte söt så det är klart att jag vill vara med 3 lotter. Ha en mysig kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  25. Jag är helt klart med och hoppas på turen men en liten liten lott.

    anna.berglund70@yahoo.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken fin utlottning,tar två lotter och hoppas på tur.;)Kram Ulrika

      Radera
  26. Oo, vad tjusig!
    Min blogglänk för 2 små lotter: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2012/february/loftgarden-mobler-ting.html :)

    SvaraRadera
  27. Oj oj vilken bedårande liten klocka!
    Får hoppas man har tur nu helt enkelt.
    Får passa på att nämna att du har en kanon-fin blogg, älskar möblerna!

    sarah.eriksson1989@gmail.com

    //Sarah

    SvaraRadera
  28. Självklart vill jag vara med och tävla! En lott tack!

    SvaraRadera
  29. Helt otroligt vacker, jag vill absolut vara med i din fina utlottning!!!! Länkar från mig och deltar med två lotter!

    Hoppas hoppas hoppas...

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  30. Har ingen egen blogg men skulle bli jätteglad om jag vann den fina klockan! För övrigt har du mycket fina möbler!!
    Ha det gott!! En som hoppas på tur!

    SvaraRadera
  31. Jättefin klocka som jag verkligen skulle behöva :-) Hoppas på god tur.
    Ha de gott! Anette

    SvaraRadera
  32. Hej ! - Hamnade här av en tillfällighet, och såg att du hade en fin utlottning ! -Den vill jag absolut vara med i, och tar 3 lotter ! - Dina möbler är verkligen underbara !
    Kram Anneli

    SvaraRadera