.

.

söndag 14 oktober 2012

Utlottning!

Ljusstake inte bara till advent utan fin att ha framme året om..

Ljusstake Love-love-love  L 22,5 x h 51cm. Du som vinner väljer mellan en vit eller en i rött
 
Reglerna....

För att vara med lämna en kommentar till inlägget och lotten blir din..
Eller lämna en kommentar och länka till det här utlottningen i din blogg/ dela på facebook =2 lotter
Eller lämna en kommentar och länka/dela på facebook + bli följare =3 lotter
Du som inte har en blogg kan givetvis också vara med, kommentera och välj anonym =1 lott.

Utlottningen pågår tom Tor 25/10 ... Vinnaren presenteras på fredag morgon 26/10

                                           Good Luck!

40 kommentarer:

  1. jag älskar hjärtan ,tävlingar o ljusstakar så jaG kniper 2 lotter o hoppas,om jag vinner vill jag ha en vit.mvh anneli annelie.pesa.persson@telia.com

    SvaraRadera
  2. Självklart vill jag vara med :)
    Gillar & delar vidare på min fb.sida, 2 lotter alltså:)
    Ha det gott/Carina-Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  3. hej
    är med
    gillat och delat offentligt på min fb
    hoppas på tur
    Titti skarp

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Gillar och delar och hoppas så klart att jag får vinna, annars så grattis till vinnaren.

    gladatigern@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Skrev nyss på FB.. Klart jag vill vara med och försöka vinna denna fina till vår tråkiga hall på övervåningen..
    Jag har gillat sidan och bilden på fb och även delat inlägget.. Och jag startar som följare av denna fina blogg och så länkar jag till tävlingen på min blogg =)
    Och en vit hade jag ju helst velat vinna om jag vinner =)

    Ha en fin start på veckan..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag är med,gillar o delar på fb och hoppas på tur!
    mvh anette nordin

    family_nord3@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Vilken superfin ljussstake - här vill jag absolut vara med och prova lyckan :-)!

    Jag har länkat till tävlingen på Facebook (Anette Kristoffersson) och i vänstra marginalen på min blogg.

    Följer din blogg på Bloglovin' sedan tidigare.

    SvaraRadera
  8. Åh så fin, skulle verkligen vilja ha den hemma :)
    3 lotter tack
    Gillar, delar och följer
    https://www.facebook.com/camilla.bergstrom.12
    och på min blogg
    http://millanb.dinstudio.se/blog_1_49.html
    millabergstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Eftersom jag alltid följer dina inlägg här -men aldrig kommenterar- så tänkte jag nu prova lyckan, så kanske jag får en anledning att en gång för alla äntligen ta mig bort till din fina butik (bor i Borlänge, men saknar körkort)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. Kom på- jag har inte facebook längre, men sätter en länk på min gen blogg istället :)

    SvaraRadera
  11. Vilken häftig ljusstake! Den skulle vara jättefin här i våran lägenhet vi precis flyttat till! Lyssa upp fint här hemma! Har gillat och delat på FB. Håller nu tummarna och hoppas på tur! :-) Mvh Elena Micoletic wolfa.em@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Nej, men åh så fin ljusstake, som ett riktigt smycke!
    Så är så gärna med i din utlottning.
    Är redan följare av din blogg, och gillat o delat på fb (Marie L-m)
    Så det skall väl bli 3 lotter, om jag nu räknat rätt..
    Ha det så gott i höstrusket önskar Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Två lotter eftersom jag delat och gillat på facebook :)

    Mvh
    Jerker Nilsson

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Fantastiskt vacker ljusstake, den skulle mer än gärna få pryda mitt fönster! <3

    ( 3 lotter, tack )

    Ha det fint i höstmyset!

    Mvh, Kiki Anderss

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Jag har gillat och delat på Facebook! Skrev tidigare idag! men jag tror inte det kom med.

    Jag vill gäärna vinna den fina ljusstaken! Nu hoppas jag på lite tur!

    Mvh Anna, anna-jespersen@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hoppas för den är ju så fiin, riktig Eye Candy! Delat tävlingen på min FB vägg.

    http://www.facebook.com/elisa.huolman/posts/408665092520485

    nordelia@live.se

    Häls Elisa :)

    SvaraRadera
  17. Hejsan, vill gärna delta i tävlingen om denna vackra ljusstake.
    Delar tävlingen på Fb

    Hälsningar Sören

    SvaraRadera
  18. Delat på fb och självklart gillat. Håller tummarna hårt om att denna fina ljusstake ska hamna hemma hos mig

    SvaraRadera
  19. Har delat på Fb och gillar .....snarare ÄLSKAR denna vackra ljusstake som jag skulle vilja ge till min mor som fyller år snart!

    Passar på att dela med mig ett klokord från Moder Teresa:
    "Vi kan bota fysiska sjukdomar med mediciner, men den enda hjälpen mot ensamhet, förtvivlan och hopplöshet är kärlek."

    Kärlek till er alla!

    viktoriamartina@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag vill gärna vinna den här ljusstaken, den kommer att passa in i mitt nya kök när det blir klar

    svartatyra@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Hjärtligt tack just vad Jag behöver till min son
    Helst röd tack
    Carina cellgren@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Vill gärna vara med & tävla & ha chans på denna ljusstake. Jag har länkat till tävlingen på Facebook (Titti Norén) och i vänstra marginalen på min blogg. & lagt till mig som följare av er blogg.

    SvaraRadera
  23. Vilken vacker ljusstake, vill gärna vinna....
    Hoppas på tur åt mig
    jeanette.gunnarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Alltid roligt med utlottningar! Fin ljusstake, deltar med en lott. Vänligen Tuula

    SvaraRadera
  25. Spännande, jag är gärna med! Även gillat och delat på FB.
    Hjärtat skulle perfekt passa in i mitt vardamsrum.
    Hälsningar, Mirjam

    SvaraRadera
  26. Jag ar med :) Gillat pa facebook, och lankat till bloggen ocksa. Jag onskar mig lycka till!

    mvh, Linnea L

    SvaraRadera
  27. Hej Katarina!! Jag vill jättegärna vara med i din utlottning. 3 lotter då tack!! Ha en fin dag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  28. Vill absolut vara med och tävla om den fina ljusstaken:)

    Mvh Susanne

    SvaraRadera
  29. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla!=)
    1. Flyttar till hus 1 nov och då kommer all inredning att gå i den underbara färgen - vit! Så nu håller jag alla tummar & tår jag har, på att få bli den lycklige vinnaren utav denna UNDERBARA ljusstake! <3 :)
    2. Har länkat på min blogg här:

    http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2012/october/tavling-2610-1.html#comment

    Kram zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Åh, vilken underbart fin ljusstake! Jag är med i tävlingen och tar 1 lott :)

    MVH Nathalie N

    SvaraRadera
  31. Älskar ljusstakar, hjärtan o mycket vitt, så den jättefina ljusstaken önskar jag mig.
    Gillar o delar på fb...2 lotter
    Ha en fin dag! Hälsn. Anette
    nettan_40@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Go kväll el natt el vad det räknas som. Ljusstakar kan man aldrig få nog av. Otroligt vacker. Vill va med i utlottningen. Monika
    janjakobsson53@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag har gillat facebooksidan och delat inlägget. Nu hoppas hoppas hoppas jag! :)

    SvaraRadera
  34. Vill gärna vinna en ljusstake att ge till min dotter som är mitt fina varma hjärta här i livet!

    nollan37@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Skulle bli jätteglad om jag vann den fina ljusstaken! Kram i höstmörkret / Margaretha

    Margaretha.nilsson53@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Vilken fin tävling,tar två lotter och hoppas på tur.Kram Ulrika (Vit ljusstake OM jag skulle vinna;))

    SvaraRadera
  37. Tittar in hos dig för första gången och hinner nog inte med att länka mm så det får bli en lott denna gång. //M

    SvaraRadera
  38. Hej!
    Jag vinner gärna en vit ljusstake som julklapp till mamma...men ett lotteri är ett lotteri så jag antar att orsaken inte spelar roll.
    Hur som haver hoppas jag att Loftgården får leva kvar. Fler butiker till Djurås!

    SvaraRadera
  39. Hur kan man vara anonym om epostadressen syns i kommentaren?

    SvaraRadera
  40. Hej,
    mindre än två månader till julafton redan!
    Vill väldigt gärna vara med i utlottningen.

    Hälsningar
    Helén
    Gagnef

    SvaraRadera