.

.

tisdag 26 april 2011

Utlottning!

Då var det dax för en utlottning igen!

 Och vinsten den här gången är en av dom vackra Änglapållarna  höjd 17cm

Du som vinner väljer mellan en vit eller en i svart


Och hur går det till??  För att vara med lämna en kommentar till inlägget och lotten blir din..
Eller lämna en kommentar och länka till det här utlottningen i din blogg =2 lotter
Eller lämna en kommentar och länka +  bli följare =3 lotter
Du som inte har en blogg kan givetvis också vara med, kommentera och välj anonym =1 lott.

Utlottningen pågår tom Sön 8/5... Vinnaren presenteras på måndag morgon!!

Lycka till!

23 kommentarer:

  1. Vilken rolig blogg! Jag är förtjust i dina möbler, jättefin!
    Självklart länkar jag din blogg till min. Inspirera mina läsaren.
    Hälsningar, Mirjam

    SvaraRadera
  2. Har länge suktat efter dessa vackra änglapållarna. Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på att jag har turen på min sida! :)

    /Ylva

    SvaraRadera
  3. Din blogg är en stor inspirationskälla! Har precis målat och klätt om en gammal inventionssoffa som blev jättefin. En änglapålle skulle passa bra bredvid soffan :)
    Hälsn. Maria

    SvaraRadera
  4. Skulle gärna vilja ha en änglapålle. Nu är det bara att hoppas på turen!
    Hälsningar Sara

    SvaraRadera
  5. Hej, tittar alltid in på din sida varje dag och får massor av ideér.
    har aldrig sett dessa änglapållar, men jösses vad söta!
    Jag älskar änglar så nu hoppas jag på en änglahäst till samlingen. Åh vad härligt, så nu håller jag tummarna att jag blir en av dom lyckliga.

    Med vänlig hälsning
    Yvonne, Stockholm

    SvaraRadera
  6. Hej, brukar kika in på din blogg dagligen.Du målar så mycket och fint är det dessutom. Hoppas på tur! Vänligen Tuula

    SvaraRadera
  7. Tycker jätte mycket om din blogg och hur fint du fixar med alla möbler. Jag blir alltid lika glad när du uppdaterat och det finns inte något som man inte vill ha. Hälsningar Veronica

    SvaraRadera
  8. Fantastiskt fina änglapållar! Skulle passa jättebra hemma hos mig!
    /Helena

    SvaraRadera
  9. HejHej, hoppas verkligen att jag kan bli en vinnare. Min dotter ska snart få sitt egna rum och en Änglapålle hade passat fint.
    Har självklart länkat på min blogg också, http://elvirameja.blogg.se/2011/april/tavla-om-en-anglapalle.html
    Mvh Jossan

    SvaraRadera
  10. jag bara älskar din härliga butik,den är bara för mysig,,,vill oxå va med i utlottningen.
    Mvh Tussen

    SvaraRadera
  11. Alla mina änglar skulle blil jätteglada om de fick en änglapålle som sällskap...den vita skulle bli fin hos oss :-)
    Måste även säga att jag gillar Din blogg, är in o tittar i den varje dag, så inspirerande.
    Ha en bra dag!
    /Anette

    SvaraRadera
  12. skulle passa i vårat Stall:) jätterara//Gabriella

    SvaraRadera
  13. En ÄnglaPålle skulle vara pricken över i:et i min samling av Dalahästar.
    Gillar din sida och kommer snart in till din butik.
    Solskenshälsningar fr Marit

    SvaraRadera
  14. Hej! Jag är gärna med och tävlar! Älskar dessa söta änglapållar :) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  15. Den vita hästen skulle passa perfekt i barnrummet som jag håller på att fixar åt våra tvillingar:)

    SvaraRadera
  16. Skulle gärna vilja vinna en vit änglapålle! Sååå fina!
    Tittar alltid in på sidan och kollar allt fint!

    Vårhälsningar / Margaretha

    SvaraRadera
  17. Självklart vill jag vara med! :)
    Har länkat i min blogg!

    Tack för en toppenbutik!!

    SvaraRadera
  18. Fina pållar! En svart skulle passa i mitt annars så vita hem :-)

    SvaraRadera
  19. Älskar din blogg! Får så mycket bra tips och inspiration!
    I onsdags var jag till butiken för första gången. I love!!! Många fynd blev det!

    SvaraRadera
  20. En vit änglapålle skulle passa bra i vår sommastuga där ett av dina skåp står :)
    Jag är inne här och kikar varje dag på allt fint du gör och har i din butik. Ska komma in och kolla om du har sålt några fler av mina converse :)

    Johanna Lundin Agerberg

    SvaraRadera
  21. Änglapållarna är såå söta, velat haft en länge men inte kommit mig för att köpa en, hoppas på lite tur nu istället =)

    Du har så mycket fina saker, ser alltid dina saker på blocket ock kikar in på din blogg då och då, massvis av inspiration!

    //Anna Bjälemar

    SvaraRadera
  22. Hej! Så fina saker!! Är definitivt med i tävlingen! OCH dessutom länkat till utlottningen i min blogg!

    Hälsningar
    Maria Bjälemar

    SvaraRadera
  23. Blev tipsad av en kompis att det var utlottning av en Änglapålle, vill gärna vara med och tävla om en! De är ju så himla fina!

    För att öka på chanserna länkar jag oxå till inlägget i min blogg=)

    //Sofia

    SvaraRadera