.

.

tisdag 31 juli 2012

Utlottning!

Utlottning gäller...

den här fotoramen i antikvit med slitningar, plats för 3st kort och text Home bredd 45cm höjd 35cm  


 
Reglerna är som vanligt...

För att vara med lämna en kommentar till inlägget och lotten blir din..
Eller lämna en kommentar och länka till det här utlottningen i din blogg =2 lotter
Eller lämna en kommentar och länka + bli följare =3 lotter
Du som inte har en blogg kan givetvis också vara med, kommentera och välj anonym =1 lott.

Utlottningen pågår tom Lör 11/8... Vinnaren presenteras på söndag morgon!!


Lycka Till!

17 kommentarer:

  1. Jag vill vara med på utlottningen!

    Mvh Ullis

    SvaraRadera
  2. Vill också gärna vara med i utlottningen av den fina ramen! :)

    SvaraRadera
  3. Med vänlig hälsning, jennie (inlägget innan)

    SvaraRadera
  4. Snygga ramar och fin blogg jag är gärna med om en lott då jag inte har någon sida// Kram Elisabeth Borås

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vara med i utlottningen.
    Kram Martina

    SvaraRadera
  6. Underbar, skulle passa på min nymålade vägg med våra tre barn i.

    SvaraRadera
  7. Vore kul att sätta de 3 barnbarnen i rad,
    Margaretha Nilsson

    SvaraRadera
  8. Vore kul att sätta våra 3 barnbarn på rad!

    Hoppas på tur/ Margaretha Nilsson
    Karlskoga

    SvaraRadera
  9. Hej hej nu såg jag att du har utlottning. Klart jag är med, 3 lotter tusen tack. Ha en fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  10. Hej! Hemtrevligt att kika på din blogg igen efter semestern! Är gärna med och provar lyckan med en lott, tack.
    Mvh. Tuula

    SvaraRadera
  11. Hej! Jag är gärna med och tävlar ! Kommenterar, länkar och följer ! :) Kram Frida

    SvaraRadera
  12. Jag vill vara med och tävla, kommenterar och delar på facebook (hoppas det räknas) ;)
    Carolina

    SvaraRadera
  13. Jag vill gärna vara med och tävla! Jag har tre barn så det passar utmärkt!
    Hälsn. Mirjam

    SvaraRadera
  14. Hejsan Jag är gärna med i utlottningen.Ha det gott kram gittan

    SvaraRadera
  15. Kommenterat och länkat vidare till min blogg! =)

    SvaraRadera
  16. Hej hej! Jag har länkat på min blogg och norpar därigenom åt mig två lotter :) Nu hoppas jag på vinst!

    SvaraRadera
  17. Håller tummarna och hoppas på tur :-)
    //Eva

    SvaraRadera