.

.

onsdag 4 juli 2012

Mera nytt!

Jahapp så var man utan bil igen då...ni som hänger med här vet väl hur jag hade det förra sommaren på cykeln som det också blev punka på och allt. Har lämnat in bilen nu för ett väldans enkelt fel (kan jag tycka) men det är tydligen inte så enkelt då en verkstad inte lyckades så nu är den på nästa verkstad och jag har även tid på en 3:e ifall inte dom lyckas. Problemet då.. bromsljusen fungerar inte och det verkar vara en svår nöt att knäcka. Så imorgon blir det väl att ta fram cykeln igen som inte har mycket luft i ena däcket och det är ett sånt man måste till macken för att pumpa..alternativ 2 jag får ta fyrhjulingen till jobbet som jag typ inte har körkort på...ja ni hör väl hur min morgondag kommer bli...man är allt bra bekväm med att kunna ta bilen hela tiden.

Mera nytt i butiken..

Naturligt slitet skåp 38x96cm höjd 149cm 1900:-SÅLT

Turkost bord med hylla 44x81cm höjd 75cm 475:-SÅLT

Gammalt skåp som är lite maskätet och slitet 44x106cm höjd 110cm 900:-SÅLD
Fönster 49x57cm 250:-st finns 2st BÅDA SÅLDA

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar