.

.

söndag 8 juli 2012

Lådfack bla!

Hej ni rara..idag låg jag ända till klockan 9 frukost vid 10.30 jösses inte likt mig sen städ och röjning i huset jag är ju den som lyckas sprida en del grejer runt mig..ni vet försöker städa och lägger grejer på nästa ställe som man får ta vid ett senare tillfälle..mmm fråga mannen min han vet han...

Påfyllning i butiken..

Underbart gammalt lådfack med 12st lådor 46x89cm höjd 87cm 3500:-


Satsbord där största bordet har måtten 38x53cm höjd 57cm 850:-


Skåp i slitet svart med hönsnät 35x114cm höjd 148cm 2900:-SÅLT


Lyktor känns som det kan behövas en dag som denna mörka regniga söndag (Helena jag är inte ett dugg avundsjuk på din utlandsresa:)
Ljuslyktor i glas från 25:-st
Vita ranunkler 25:-st

Ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar