.

.

söndag 1 juli 2012

En del av vårt hem!

Inropat på auktion en oklippt längd av kökshanddukar pryder nu vårat köksbord

Ja jag vet inte särskilt välstruket men det är inte min melodi heller jag gillar lite ruffigt och slarvigt

Har slängt ut leksandsstolarna för en stund mot "Nya" (men inte så nya i mina barns ögon) östervåla stolar till köket..
Har snöat in lite på jute det är lite ruff jag gillar`t
En sliten gammal trästock i köket..för att kunna ha öppen planlösning

Min favorittavla som för mig inger ett lugn..
Mannen har andra favoriter och samlar på en annan sorts tavlor..fast jag tycker dom är läckra på våra svarta väggar i vardagsrummet..

Trappen till övervåningen..
Min kära hallampa som det tyvärr svärs en del över här hemma då dom längre slår i huvudet
så vi får väl se hur länge den får sitta där..

Fortsatt trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar