.

.

måndag 20 juni 2011

Utlottning!!

Då var det dax för en utlottning igen!

Vinsten den här gången består av en praktisk datumkub i vitt trä med svarta stål sidor


Och hur går det till??  För att vara med lämna en kommentar till inlägget och lotten blir din..
Eller lämna en kommentar och länka till det här utlottningen i din blogg =2 lotter
Eller lämna en kommentar och länka +  bli följare =3 lotter
Du som inte har en blogg kan givetvis också vara med, kommentera och välj anonym =1 lott.

Utlottningen pågår tom Sön 3/7... Vinnaren presenteras på måndag morgon!!

Lycka till!

15 kommentarer:

  1. Fin blogg du har och den här skulle passa i mitt kök. Mvh Maria.S

    SvaraRadera
  2. Min flickvänn skulle uppskatta den som födelsdagspresent hoppas på tur.
    Johan/Falun

    SvaraRadera
  3. jag vill gärna vara med!
    Mvh Magdalena

    SvaraRadera
  4. skulle passa fint i nya lägenheten!
    gillar den här bloggen och dess innehåll av fina prylar!

    SvaraRadera
  5. Vill gärna vara med!
    Mvh Sara/gagnef

    SvaraRadera
  6. O va fin, skulle bli helt rätt hos mig.

    SvaraRadera
  7. Jag älskar den:) glömmer alla datum, så en stor kub skulle passa bra att komplettera min hjärna med:)

    SvaraRadera
  8. En super bra grej för min 7åring som vill lära sig datum:)
    /Jennie

    SvaraRadera
  9. Hoppas på tur denna gång, håller tummarna.
    Hälsningar Mona/Sthlm

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Gör ett nytt försök o hoppas på tur denna gång :-) Trevlig sommar!
    //Anette

    SvaraRadera
  11. Älskar verkligen dessa kuber, hoppas på tur!
    //Mvh Monica

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar uppfinning. Vore perfekt för mig som ej kan hålla reda på datum;)
    //Mvh AnnaCarin

    SvaraRadera
  13. Fin blogg du har, är inne nästan varje dag och kollar! Hoppas på tur =)
    Trevlig sommar!

    /Kristina P

    SvaraRadera
  14. Oj vilken smart kub :) vill ha!

    Barbro A

    SvaraRadera
  15. Finfin! den skulle passa fint på min nyuppsatta vita hylla i köket. Om jag har tur kanske jag får göra mig av med ICAs kalender som finns där nu..

    /Maria G

    SvaraRadera