.

.

onsdag 15 juni 2011

Malmö~Rhodos

Hej hoppas ni har det bra...Själv är jag precis hemkommen till vardagen  efter en liten kombinerad jobb/semestertripp.
Vet inte riktigt om det började i Malmö eller var jag i utlandet??

Sand mellan tårna vid Vanna Beach i hamnen i Malmö
Känndes faktiskt lite Rhodos..

Lite andra bilder..





Bild från trappen på hotellet
Här vet jag faktiskt inte vad jag tog kort på...men man kan ju tro att det är bilen som är objektet??
Hotellet det vita till höger iallafall.

På väg hem mellanlandade vi här en natt..

Jodå jag såg både Morgan och Ola-conny från programmet Ullared..

Men nu så är det väl dags att grabba penseln och börja måla lite igen..
Få se om vi hörs senare idag med nått nytt.

Hoppas ni får en fin dag mellan skurarna /Kram K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar