.

.

onsdag 2 januari 2013

Utlottning!

 Plåtskylt 20x8cm med lite slitet utseende och texten "Hem Ljuva Hem". 

 Reglerna....

För att vara med lämna en kommentar till inlägget och lotten blir din..
Eller lämna en kommentar och länka till det här utlottningen i din blogg/ dela på facebook =2 lotter
Eller lämna en kommentar och länka/dela på facebook + bli följare =3 lotter
Du som inte har en blogg kan givetvis också vara med, kommentera och välj anonym =1 lott.

Vinnaren presenteras på måndag 7/1

                                          Lycka Till!

7 kommentarer:

  1. Hej! Vad roligt med en tävling! :) Jag håller tummarna. Jag har kommenterat, har delat inlägget på facebook och följer dig via bloglovin sedan tidigare. :) Så antar att det blir tre lotter.

    Mvh Susanné

    SvaraRadera
  2. Hej loftgården! Finfin hemsida som jag besöker var o varannan dag o suktar efter möbler. Nu vill jag gärna vara med i skyltutlottningen! Mvh Åsa

    SvaraRadera
  3. Hej,

    vill gärna vara med i utlottningen av skylten, hem ljuva hem.

    Det är alltid lika trevligt att titta in på din blogg.

    Hälsningar
    Helén
    Djurås

    SvaraRadera
  4. Hej!jag är gärna med i din fina utlottning <3 och kniper 3 lotter tack!kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Hej Katarina GOD FORTSÄTTNING PÅ 2013.
    Vill gärna vara med i utlottningen av den fina skylt
    Ha det så bra Kram Gittan

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med i utlottningen sen har du en väldigt inspirerande butik också!

    SvaraRadera
  7. Helena i Uppsala
    Ute i sista sekunden vill jag ända vara med i din utlottning, med en lott!

    SvaraRadera