.

.

onsdag 1 augusti 2012

Gammal hederlig...

Hej hopp...dagarna bara rinner iväg och nu är vi inne i Augusti månad och Formex närmar sig med stormsteg..dax och tänka tomtar och jul igen, njaa jag vet.. inte vad ni vill höra riktigt än antar jag och inte jag heller för den delen.

Så vi kör en soffa med lite rosigt inslag..

Gammal hederlig pinnsoffa/kökssoffa med höga pinnar i ryggen (För mig är detta en riktig Dalasoffa) 52x190cm höjd 100cm 3500:-

Korgarna finns i 3storlekar från 89:-

Ses imorgon ha det gött!

3 kommentarer:

  1. Hej! Tänkte höra med dig, om du har slipat upp soffan lite och oljat in den sen?? Mvh

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har varken slipat eller oljat soffan:)

    Mvh Katarina

    SvaraRadera
  3. Okej, de såg ut som de!:) de var fin! Du har mycket fina möbler! Trevlig helg!

    SvaraRadera