.

.

fredag 29 april 2011

Fryspizza och ett glas rött!

Vad tror ni det va som hände idag??

Jo jag cyklar ju som ni vet och vem fick punktering på väg hem då? jo jag....suuuck..jag har haft bättre veckor om jag säger så, ingen bil ingen cykel promenad hem tar ca 1½ timme jag vet jag har provat förrut.
Vad gör man jo man ringer mamma och som den ängel hon är kommer hon och plockar upp mig och ett + är att jag får låna bilen tills imorgon..
Väl hemma så har jag nu ätit fryspizza med ett glas rött till det alldeles själv är jag också, inga barn hemma och mannen är i annat land på jobb, skulle tro jag sommnar tidigt....men gott med mat var det.

Idag har jag ställt ut ett bedårande planteringsbord i grönt 40x60höjd 86cm med kantlisten 1350:-SÅLT



Ha det så bra alla ni!

2 kommentarer:

  1. Vilket ljuvligt planteringsbord - såå vackert!!! Jadu det där med olyckor, det är ju sällan de kommer ensamma vilket ju bara är såå typiskt!!

    Vilken tur det löste sig och att du har en sån toppensnäll mamma som rycker ut!!

    Hopps du haft en fin helg för övrigt :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack jag har haft en vilsam och strandsatt helg kan man säga och det är som du säger olyckor kommer aldrig ensamma...håller tummarna för att vi får den ena bilen på fredag. Men visst är det helt bedårande planteringsbordet..vackert är ordet.

    Mvh Katarina

    SvaraRadera