.

.

söndag 8 januari 2012

Länkrabatt!


Länka till Loftgården och få 10% rabatt på alla varor.
                         Skicka ett mail till akek.nu@hotmail.com

                  Skriv ditt namn och vilken sida du länkar ifrån.
                   Länken ska vara väl synlig på din sida, och för att erbjudandet ska gälla måste länkningen ligga på din blogg hela tiden, dvs i sidospalt, ej som ett normalt inlägg, du får rabatten så länge annonsen ligger kvar på din  sida.                                           

När jag ser att den fungerar skickar jag din rabattkod som du sedan uppger när du handlar i butiken.

                         Kopiera länken nedan och klistra in.

Använd denna bild..

Ha en trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. Nu har jag länkat till dej...
    Ha en bra dag!
    Förresten så söker jag en maffig byrå svart eller mörkt trä...har du ngn?
    Kram Erika

    SvaraRadera
  2. Hej hej har nu länkat från min blogg till din. Ha så bra. Kram Mimmi

    SvaraRadera