.

.

tisdag 2 april 2013

Om att flytta!

Jag antar en del av er har sett skyltarna "Till salu" som sitter vid riksvägen och undrar vad som är på g. Vi ska ju som sagt flytta och och har sålt vårat bostadshus och jag ska även sälja lokalen jag har butiken i men planen är att själva Loftgården följer med mig vid flytten och lever vidare i sinom tid fast på annan ort vilket i dagsläget inte är klart än, så jag får återkomma med mer om detta.
Så är ni på jakt efter en lokal vid en väl trafikerad väg slå en signal till nummret på bild för mer info.
 
 
 
Ha det bra!

3 kommentarer:

  1. Vart är det ni ska flytta? Är det inom Dalarna? Gillar din butik så mycket! Bor själv i Falun men brukar åka och kika ibland.

    SvaraRadera
  2. Ojssan när blir det? I Dalarna eller var då? Så synd, då måste jag komma förbi framöver. Lycka till. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Som sagt så är inget klart så jag får återkomma med mer info senare. Hoppas ni fortsätter följa mig..
    Kramen K

    SvaraRadera