.

.

torsdag 14 juli 2011

Allmoge!

Hej där hoppas ni har det bra så här på kvällskvisten...håller på att beta av lite pappersarbete men sticker emellan med ett inlägg.

Jag gillar kontrasterna av gammalt trä mot allt det vita och blandar även in lite svart i det också..så så mycket vitt har jag nog inte som man kanske kan tro...allmoge i like..ja ni vet till barnens förtret..en gammalmodig mamma jag är i deras ögon..
Jag har fått ett antal mail där ni undrar hur jag har det hemma och ska väl försöka komma med ett hemma hos reportage någongång framöver..

En gammal fållbänk 30x137 höjd bak 61cm 1800:-SÅLD


Skåp 47x77cm höjd 101cm 1500:-SÅLT




Kista med välvt lock till veden,leksakerna,mössor & vantar,överkastet, whatever 46x104cm höjd 58cm 650:-



Lavoar 46x71cm höjd 106cm 1400:-SÅLD



Återgår till peppersexersisen..

Sov så sött ni rara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar