.

.

söndag 24 juli 2011

Söndag..

och hemkommen från campingen i Tällberg..älskar verkligen det stället känns som en annan värld på något vis ibland bor vi i husvagnen och ibland tar vi in på nått av hotellen finns ju ett antal att välja på 8st om jag inte missminner mig..några bilder på vägen..


till Långbers där det blev middag igår kväll och det ligger ett antal meter över havet vill jag lova..promenad i 30 minuters uppförsbacke så efterrätten intogs med gott samvete.

hur söta är inte dom här då??


Påfyllt med lite nytt i butiken till veckan och mer kommer...

Gammal skrivpulpet 71x97cm höjd fram 77cm höjd bak83cm 1500:-

Skrivbord med vitmålat underrede 57x110cm höjd 74cm 950:-



Rejäl knopp..
En helt underbar 5 lådig byrå som har blivit naturligt sliten och vacker under åren, ett draghantag fattas 53x95cm höjd 134cm 2700.-



Så läcker precis i min smak...you never know..jag kanske köper den själv.

Mera grillat lite ljus och mys..trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar