.

.

tisdag 21 december 2010

Vitt och orange!

Är det inte härligt..tulpaner köper jag alltid vid juletid man får en försmak av som komma skall...vår, man blir lite varm inombords i den här kylan endast -22 grader nu

Lite målat har det blivit..gammalt hörnskåp för tv:n kanske från hörnet och rakt ut på mitten 78cm väggkanten 92cm och höjden 72cm 950:-SÅLD



Golvhörnskåp i rokokostil från hörnet och till mitten 44cm väggkanten 51cm höjd 207cm
2st nyklar finns 1900:-SÅLT
Det här är nog vad jag skulle behöva lite av då jag har ont i halsen igen har nyss
haft en förkylning som höll i sig länge.
Står på köksbänken hemma men det är barna som äter mer än mig, kanske
höll mig frisk om jag fick i mig lite vitaminer jag med.

Ha det så bra och tack för att ni tar er tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar