.

.

lördag 28 maj 2011

Barnmatstol och Bukowski!

Godmorgon lördag..

En gammal charmig barnmatstol 950:-SÅLD
Går även bra att vända på och ha som bord

Ett smakprov från nalleland i butiken..pris från 69:-

Jag älskar den svarta kossan högst upp ihörnet hur mjuk å go får man bli..



Den här bjässen är 60cm och det finns mössa och tröja till honom



Solen glimmar till här lite då och då..lovely

Du glömmer väl inte mors dag imorgon..kan tala om att jag har firat redan i söndags
snacka om virrpanna hastar iväg och handlar jag och min man och inte vet då han bättre heller.
Vi kommer till mamma och hon säger idag?? ja det är det väl säger jag..tror det är all reklam som förvirrat mig i tiding,radio mm
Men firat är det iallafall!

Ha det bra så länge så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar