.

.

torsdag 26 maj 2011

Torsdag...

och det kliar så hemskt i halsen och näsan..har på äldre dar drabbats av vad jag skulle tro nån slags gräsallergi..antar att jag borde kolla upp men ni vet hur det är man ska ta sig tid också..så tills dess nyser ja vidare..men jag ska jag ska.

Nymålat vitrinskåp med tapet i glasdelen 43x140 höjd 141cm 2900:-SÅLT
Ett hyllplan innanför ena dörren och 2st i den andra

Blommorna går i svart..



Enkelt bord med 2st utdragsskivor 74,5x110cm utan skivor 74,5x199cm med skivor höjd 75cm 1200:-SÅLT

Stolarna 650:-st eller 4st 1960:-SÅLDA


Må så gott!

3 kommentarer:

  1. VAD HETER DEN FINA TAPETEN I MED SVARTVITA BLOMMOR ?? mvh KARIN

    SvaraRadera
  2. Hej! Ursäkta jag har missat ditt inlägg. Tapeten var en halv rulle jag fick så jag måste får återkomma till dig ang vad den heter men visst är den vacker...

    Ha en bra dag..

    Mvh Katarina

    SvaraRadera
  3. Hej igen Karin..nu har jag fått fram att tapeten heter Etage och har nummer 2833.

    Mvh Katarina

    SvaraRadera