.

.

torsdag 5 maj 2011

Kistor!

Hej! Den här veckan fortsätter i förra veckans tecken dvs utan bilar + bil??
Som ni vet så är bilarna på verkstad och jag cyklar med färgburkar och allt..
Men nu har min man kommit hem från jobb och vad gör han?? Jo han går och köper en bil på blocket för en billig peng efter att vi konstaterat att hyrbil drar iväg i pris.

IWish.....Nä en sån här blev det inte utan en annan min man kom och hämtade mig i efter jobbet igår gulligt ellerhur. Hur som helst jag fick ta bilen till jobbet idag och humöret var på topp vad händer?? Jodå bilen lägger av 1 gång och 2ggr sen död..fick ringa min bror så man kommer till jobbet i tid sen efter jobb bogsera nya bilen hem till gården och här står vi nu med 3 bilar som inte funkar....men jag bara känner att det kan ju inte bli värre så jag försöker tänka positivt fast det känns lite motigt.

Från det ena till det andra kistor..

Kista på hjul 54x83 höjd 40cm 1100:-SÅLD
Text "Home sweet home"

1800-tals kista i svart med plant lock 45x83 höjd 41cm 690:-SÅLD

Inristat N FALK

Ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar