.

.

torsdag 12 april 2012

Svart på tapeten...

eller var det tapet i det svarta skåpet ja...jo så var det..

Vitrinskåp som har vit insida och spets upptill och med tapet i underskåpet, och.. men det visste ni väl redan i slitet svart 45x98cm höjd 191cm 4600:- SÅLT


Ljuslyktorna med hjärtan finns i 2 storlekar från 25:-

Krukor med änglar även där i 2 storlekar från 99:-

Tycker bilderna blir suddiga idag?!? skyller på solen som äntligen visat sig..men mannen min han hävdar att det är jag som aldrig lär mig kameran...hmm kan så vara

Jag spinner vidare på det svarta och blommiga...

Fåtöljer i slitet svart 1200:-st finns 2st SÅLDA




Pelarbord i slitet svart 55x80cm höjd 65cm 650:- Vid köp av fåtöljer + bord 2500:-SÅLT


Nu ska jag hoppa i badet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar