.

.

söndag 11 november 2012

Min son...

40 det är väl bara en siffra or what? Erkännas ska att jag är den som gärna tar med påsar hemifrån när man går och handlar, jamen hur mycket påsar har man inte i en låda som knappt går igen, då kan man väl återanvända. Gråa hår ja men jag sänder en tacksam tanke till den som uppfann hårfärgningen, Ska man välja bekväma eller snygga skor? Tröttare ja jag vill gärna gå och lägga mig vid 22 är inte den nattugglan man en gång var...
Min son kallar det 40års kris att jag pierca naveln på "äldre" dar.
Jag känner mig inge annorlunda just nu iallafall, jag har underbara barn och make ett jobb jag brinner för jag är inte 20 längre men har heller ingen önskan om att vara det det, jag lever i nuet och tar för mig av livets smörgåsbord det känns helt okej att fylla 40 om sisådär 3dar.
 
Idag ska vi fira far
nice sunday!

3 kommentarer:

  1. hittade du navel bilden på nätet*skratt*
    lite för platt och slät.
    kramen

    SvaraRadera
  2. Hej du glade nej du det är ingen nätbild:)

    Mvh Katarina

    SvaraRadera
  3. hej ælskling
    vilken harlig bild på magen.

    du 40 års kris?nejdå*ler*
    ses i morgon

    SvaraRadera